Kaunis pühapäev looduses ja kõike muud

Pühapäev möödus suuresti imelise looduse keskel. Hommik algas olenemata puhkepäeva mõistest suhteliselt vara, isegi varem kui tavaliselt, kuid siiski möödusid esimesed tunnid rahulikult. Vaatasime ka saadet „Tõuse ja Sära“, kus oli juttu Voka Avatud Noortekeskuses tegutsevast, meie oma poistebändist – Spetcher’st. Mainimata ei tohiks jätta ka suurepärast ja rikkalikku hommikusööki: pannkoogid, praetud muna ja peekon ning soojad saiad.

Kui kõhud täis, suundusime padjakatega pildistama ja Ida-Virumaa loodusega tutvuma. Siin tõepoolest ilus ja vaatamist jagub küllaga. Ilm oleks võinud olla soojem, kuid õnneks paitas päike siiski põski ja tuju oli hea.

Täna olin ma taaskord tegus noortekeskuses. Saime noortega koos silpidest sõnu moodustada ja muidki toimetusi teha. Üldine pilt oli suhteliselt vaikne ja kui ma ei eksi, siis noori oli peale minu veel 7. Ilus arv. Usun, et mõnel teisel päeval oleksin saanud suurema praktika osaliseks, sest täna oli vähe noori, kuid siiski olen väga rahul. Noored olid ka tublid. On uskumatu, kui erinevad on noored ja kui palju mõjutab meid meie ümber olev elukeskkond.

Lehvitan 🙂

DSC_0486

 

Lisa kommentaar