Poetatud pisarad pole minu nõrkus, vaid Teie tugevus

Ükski varasem hommikune ärkamine pole kujunenud niivõrd raskeks ja piinarikkaks kui tänane. Esiteks oli kell veel vähevõitu, teiseks oli uneaeg kesine  ja kolmandaks oli tuba külmem kui tavaliselt. Lükkasin äratuse lausa kahel korral edasi ja olen sunnitud lausuma, et asi oli seda väärt – iga sekund, iga minut …

Edasi suundusime Toila Spa’sse, et osaleda seminaril “Kuhu tõttad Ida-Virumaa noorsootöö?”. Ma ei hakka valetama, et hommik oli stressirohke, kuid lõpuks kulges kõik suurepäraselt. Kui alguses ei saanud vedama, siis hiljem ei saanud pidama. Mängude läbiviimine oli väga meeldiv kogemus, sest inimesed olid optimistlikud ja tulid tegevustega kaasa. See on suurepärane tunnustus eilsete pingutuste eest. Hea on olla.

Pildil on üks meie meisterdatud kalendritest.

SAMSUNG

Täna sain ka memmedega üheskoos meisterdada.

2014-04-03 16.51.17

Tahaksin öelda veel oma tänased kuldsed sõnad (sest ma ei kujuta ettegi kui palju ma homme rääkida suudan). Juhul, kui ma poetan homme paar pisarat, siis palun ärge pange pahaks. Ma ei ole kunagi olnud suur pisaratevalaja, seda juhtub väga harva, kuid juba täna noortekeskusest lahkudes tundsin, et  Te olete ühed … asendamatud inimesed. Loodan, et jätate meelde, et poetatud pisarad pole minu nõrkus, vaid Teie tugevus (S.Ustav). Te olete nende kahe nädala jooksul suutnud panna mind seda kohta veelgi rohkem armastama. Aidanud kaasa suurpärasele praktikale ja veelgi imelisemate mälestuste tekkele, mille kohe kindlasti siit Ida-Virumaalt endaga pealinna kaasa võtan.

Olge sama armsad edasi ja kui Te olete nõus mind järgnevatel kordadel taas vastu võtma, siis tuleksin suvel Teile meeleldi külla.

Sigrit

Lisa kommentaar