Lumi tuli maha ja valgeks läks maa …

Tere jälle!

Taaskord olen jõudnud oma blogisse, et panna kirja ja jagada teiega tekkinud mõtted ning tehtud tegemisi.

Mul on hea meel tõdeda, et täna on veel jätkuvalt 1.aprill. Korraldasime noortekas fotojahi ja viktoriini, kuid kuna ilmataat otsustas meile vingerpussi mängida ja endaga lume kaasa tuua jäi fotojaht sellel korral ära, kuid ärge muretsege – tulemata see ei jää. Suured tänud korraldajatele! Aitäh!

Viktoriin toimus ja ma usun, et mõistatuste lahendamine kulges edukalt. Lähipäevadel kuulete ka õigeid vastuseid 🙂 Seni saate veel nuputada ja sõpradelegi toredaid küsimusi esitada.

Vahest võib ka sedasi … Kui ma ei eksi, siis oli see eilne päev, kui nägin Jõhvis ühest aknast välja rippumas üht lina. Vahest on asi minu elavas fantaasias, kuid nähtud pilt meenutas vägagi filme, kus inimesed käesolevaid vahendeid majadest väljumiseks kasutasid – eriti just noored kes olid koduaresti määratud. Loodetavasti oli tegu siiski pelgalt kuivama asetatud riidetükiga.

SAMSUNG

Tänane on/oli päev, mil sain omale Spetcher’i  fännisärgi (teisel pool on nimed ka). Aitäh!

SAMSUNG

Loodan väga, et leian Tallinnasse jõudes motivatsiooni ja aega kitarriõpinguteks. Kes esimest sammu ei tee, see lõppu ei jõua.

Ida-Virumaal on jäänud viibida vaid kolm töist päeva.

Change your words. Change your world.

Lisa kommentaar